دسته چوب مسواک

دسته چوب مسواک در رنگ های مختلف و با کیفیت بالا

ناموجود

دسته چوب مسواک چیست؟

دسته چوب مسواک برای راحتی استفاده از چوب مسواک اصل ساخته شده است. به طوری که محظه پلاستیکی از آن مراقبت کرده و نیازی به بریدن سر چوب مسواک نیست و بعد از تمام شدن آن کافیست سری آن را عوض کنیم.

فواید دسته چوب مسواک

مسواک پلاستیکی که امروزه از آن استفاده می کنیم، تنها دندان و دهان ما را شستشو می دهند و خاصیتی ندارند.  این درحالی است که چوب مسواک علاوه بر شستشو و تمیز کردن دندان ، باعث تقویت لثه و مینای دندان می شود.

طرزاستفاده از دسته چوب مسواک

استفاده کردن از چوب مسواک نسبت به مسواک مدرن سخت تر است. به همین منظور یک دسته پلاستیکی برای آن تهیه کردیم، که این کار را برای شما راحت تر می کند. 

قبل از استفاده دسته چوب مسواک، آن را داخل آب به مدت کافی خیس کنید(مدت زمان خیس کردن چوب مسواک با هم برابر نیست) سپس آن را بجوید تا حالت مسواک امروزی را به خودش بگیرد و رشته رشته شود. بعد از هربار استفاده سری چوب مسواک تغییر سایز می دهد، لذا می بایست آن را بچرخانید تا مجددا در جای خود محکم شود. پس از چند بار استفاده می بایست سر  دسته چوب مسواک را عوض کنید. شما می توانید سر چوب مسواک سه تایی و یا سر چوب مسواک ده تایی را از فروشگاه بانی آنلاین تهیه کنید.

قیمت دسته چوب مسواک

قیمت دسته چوب مسواک 49900 تومان می باشد. برای خرید اقتصادی و به صرفه شما می توانید همراه با خرید یک دسته  چوب مسواک و یک سری سه تایی، یک سری ده تایی از ما هدیه بگیرید. برای دریافت هدیه به دسته چوب مسواک با سری رایگان مراجعه کنید.

کشور سازنده:
ایران
ویژگی:
تقویت کننده مینای دندان، ضد پوسیدگی، از بین برنده پلاک و جرم دندان
مناسب:
بزرگسال و کودک
سایر توضیحات:
همراه با سه عدد سری رایگان
عسل عظامی
۱۴۰۲/۴/۲۵ ۱۱:۵

چطوری باید نگهداری کنیم چون که هیچ درپوشی نداره توی فضای باز میکروب نمی گیره؟

مدیر ۱۴۰۲/۴/۲۵ ۱۱:۱۳
بعد از هر بار استفاده دو گزینه دارید یا اینکه از سری یدک جدید استفاده کنید. دو اینکه با یک ابزار تیز و ضد عفونی شده سری یدک را بتراشید که با این کار میکروب های داخل اون از بین میره ولی پیشنهاد می کنیم که برای نگهداری این مسواک ها از پارچه استفاده کنید. این کار باعث میشه از میکروب و باکتری دور بمونه و کپک نزنه
افزودن نظر
محصولات مشابه