کرم کلاژن ساز شب باله آ

کرم کلاژن ساز شب باله آ حاوی روغن جوجویا و ویتامین E که باعث حجیم شدن پوست شده و چین و چروک ها را از بین می برد. با استفاده از این محصول رطوبت پوست شما تا 24 ساعت حفظ می شود

کرم کلاژن ساز شب باله آ

کرم کلاژن ساز شب باله آ Beauty Hyaluron، یک محصول مراقبتی بدون الکل، پارابن، رنگ و روغن‌های معدنی است و به طور کامل وگان است. فرمولاسیون قوی این کرم با استفاده از روغن جوجویا و ویتامین E، آبرسانی پوست را هفت برابر افزایش می‌دهد و به عنوان یک کرم کلاژن ساز و آبرسان عمل می‌کند. 

کرم مرطوب کننده کلاژن ساز باله آ به‌طور خاص برای شب طراحی شده است تا چروک‌های پوست را کاهش داده و پوست را صاف و مرطوب نگه دارد. اگر به دنبال یک کرم کلاژن ساز برای تسکین و چاقی پوست صورت و بهبود ظاهر پوست هستید، این محصول را حتماً امتحان کنید.

ترکیب منحصر به فرد این کرم، با بهره‌گیری از آبرسانی هفت برابر از رطوبت طبیعی پوست، به بهبود چروک‌ها کمک می‌کند و OLIGOHALURONIC ACID که در آن وجود دارد، حتی به کوچکترین ملوکول‌های پوست کمک می‌کند. روغن جوجویا همچنین پوست را در طول شب تغذیه کرده و به شما پوستی صاف و شفاف را در صبح هدیه می‌دهد.

فواید کرم کلاژن ساز شب باله آ

هیالورونیک اسید 7 برابر

حفظ رطوبت 24 ساعته

رفع چین و چروک پوست

حاوی روغن جوجویا و ویتامین E

 ضد چروک

چاقی پوست

صاف کننده پوست

بهترین زمان استفاده از کرم کلاژن ساز

بهترین زمان استفاده از کرم کلاژن ساز هنگام شب می باشد. بهتر است قبل استفاده از کرم، صورت خود را به خوبی تمیز کرده و از آلودگی ها پاک کنید. سپس کرم را روی پوست اعمال کرده و به آرامی ماساژ دهید و از ناحیه دور چشم دوری کنید.

 

مناسب پوست:
انواع پوست
حاوی:
هیالورونیک اسید، روغن جوجویا، ویتامین C
ویژگی:
کلاژن ساز، ضد چروک
مقدار:
50 میلی لیتر
سایر توضیحات:
حجم دهنده، صد چروک، حفظ رطوبت
افزودن نظر
محصولات مشابه