فوم شستشوی صورت ضد جوش باله آ

فوم شستشوی صورت ضد جوش باله آ باعث تنظیم چربی پوست صورت شده و آن را به صورت ملایم لایه برداری و تمیز می کند. بنابراین باعث افزایش درخشندگی و بهبود رنگ پوست می شود.

تعداد:
قیمت:
15% 628,500
534,225
تومان
افزودن به سبد خرید
`به زودی
موجود شد به من اطلاع بده

فوم شستشو صورت ضد جوش باله آ

فوم ضد جوش برای شستشوی صورت چرب مناسب است و میزان چربی پوست را تنظیم می کند. این محصول با لایه برداری ملایم به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک کرده و باعث درخشان شدن پوست می شود. با استفاده از این محصول رنگ چهره یکدست شده و ماده فعال آلانتوئین به عنوان تسکین دهنده در آن باعث آرامش و کاهش استرس پوست می شود.

بهترین فوم شستشو صورت ضد جوش

فوم شستشوی صورت ضد جوش باله آ یکی از بهترین فوم شستشو ضد جوش برای پوست‌های چرب و آکنه‌دار است. این فوم با ترکیبات موثر خود، از جمله آلانتوئین، به تنظیم چربی پوست کمک کرده و با لایه‌برداری ملایم، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. استفاده از این محصول باعث درخشان شدن پوست و یکدست شدن رنگ چهره می‌شود. ویژگی ضد استرس و آرامش‌دهنده آلانتوئین نیز به کاهش التهاب و تسکین پوست کمک می‌کند. فوم شستشوی باله آ با حجم 150 میلی‌لیتر، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال یک محصول کارآمد برای مقابله با جوش‌ها و بهبود ظاهر پوست چرب و آکنه‌دار هستند.

ویژگی های فوم شستشوی صورت ضد جوش باله آ

ضد جوش

لایه برداری ملایم

از بین بردن سلول های مرده پوست

درخشان شدن پوست

تعادل چربی

یکدست شدن رنگ چهره

آرامش دهنده و ضد استرس

مناسب پوست:
چرب و آکنه دار
حاوی:
آلانتوئین برای آرامش پوست
ویژگی:
لایه برداری ملایم و تنظیم چربی پوست
مقدار:
150 میلی لیتر
سایر توضیحات:
از بین بردن سلول های مرده پوست، یک دست شدن رنگ چهره
افزودن نظر
محصولات مشابه